Isnin, 2 Mac 2015

MAKLUMBALAS KLIEN

Klien ni pernah mendapatkan rawatan dengan saya dahulu dan kali ini beliau membawa anaknya. Daripada perbualan, anaknya menghadapi sakit pinggang yang agak teruk juga sehinggakan kalau sakit pinggang tu datang, beliau akan duduk diamkan diri selama 15-30minit tanpa gerak.

Bila diperiksa, saya dapati kakinya sebelah panjang dan pendek dan saya rasakan otot PSOASnya tegang dan beberapa otot yang lain juga tidak bekerja dengan betul. Selepas melakukan rawatan, Alhamdulillah dengan izin ALLAH klien merasakan perubahan sebanyak 70% daripada rawatan yang pertama. Gambar adalah maklum balas dari bapanya sendiri menggunakan whatsapp.

°°°°°°°
(Baca dengan gaya Tok Adi) Hari ni Tok Adi nak ceramah sikit dengan kamu semua. Rawatan perlu dijalankan beberapa kali untuk mendapatkan progress. Tok ni bukannya Bomoh atau Dukun. Buat rawatan sekali je kamu boleh baik. Kamu sakit pun bukannya daripada semalam, sakit kamu tu  daripada sikap kamu sendiri.. DEGIL!! Selalu cakap "Alaa... Takpe.. Sikit je ni.. Nanti sakit baik sendirilah".. Haaa.. Dah tu, lepas  3 tahun baru kamu datang cari Tok.. huhuhu
°°°°°°°

Artikel 3 episod
Hari ini seperti yang dijanjikan iaitu artikel mengenai SIT UP dan CRUNCHES.. Mana lagi efektif...hehehe..Tadi saya ada cakap mengenai otot PSOAS kan.. Tunggu.. Saya akan post tengahari dalam "lunch hour" nanti.. Inshaa ALLAH...

--> Tips
Ikuti 3 episod mengenai SIT UP dan CRUNCHES... Saya ceritakan bagaimana cara-cara melakukan senaman abs, kecederaan dan kesan jangka masa panjang. Jangan lepaskan artikel ini.

Untuk info kesihatan, kecergasan dan kecederaan, like laju-laju page Bahagia Jemali dan share artikel ini kepada rakan-rakan anda. Sharing is caring

~BAHAGIA JEMALI~
#YourPhysicalBeautyExpert

Tiada ulasan: