Ahad, 8 Mac 2015

KISAH RINDU AMAN

Tahun lepas, saya lepaskan anak saya (Aman, 5 tahun) menyertai program FITNESS CAMP FOR KIDS. Dia merupakan peserta paling kecik sekali dalam kem tu.. Tujuan saya hantar adalah untuk melihat bagaimana dia bawa diri dia dengan orang lain (yang lebih besar). Aman bukanlah seorang budak yang aktif dan lasak sangat, tapi Alhamdulillah, dengan izin ALLAH, dia pandai bergaul dan berdikari.

Dalam gambar pula, anak ketiga saya Rindu. Seawal usia 3 tahun dah buat aktiviti "flying fox" bersama saya. Alhamdulillah, ALLAH kurniakan keberanian kepada si kecik ni. Sepanjang turun, dia rileks je..

Mengapa saya dedahkan mereka dengan aktiviti sebegini? Semuanya adalah untuk mereka belajar erti KEHIDUPAN YANG SEBENAR. Kecergasan bukan sahaja dilihat dengan aktiviti FIZIKAL tapi dari sudut SOSIAL dan MENTAL juga.

Untuk info kesihatan, kecergasan dan kecederaan, like laju-laju page Bahagia Jemali dan share artikel ini kepada rakan-rakan anda. Sharing is caring

~BAHAGIA JEMALI~
#YourPhysicalBeautyExpert

Tiada ulasan: