Rabu, 25 Mac 2015

Episod 3 LAPAR FIZIKAL & PSIKOLOGIKAL


Semalam saya dah kupas mengenai lapar fizikal dan psikologikal. So, sebelum anda makan, anda hanya perlu tanya diri anda kembali, adakah makanan yang anda ambil ini KEPERLUAN atau NAFSU?

Seperti yang saya kupas pada episod satu, anda sebenarnya telah diprogram dengan tanggapan, persekitaran dan didikan yang negatif mengenai makanan. Walau bagaimanapun, sukar untuk mengawal nafsu makan ni.

Program RESETTING PSYCHOLOGICAL HUNGER telah saya jalankan dibeberapa tempat dan Alhamdulillah mendapat maklum balas yang positif klien.

Saya hanya buka kepada 10 orang sahaja daripada luar Johor untuk masuk dalam group whatsapp saya. Yuran sebanyak rm99 dan saya akan ajar anda melalui group dan sekiranya anda masih gagal dalam tempoh masa 4 minggu, wang anda akan dikembalikan. (Hanya untuk yang serius sahaja)

Sekiranya anda berminat, sila add nombor 013 7277007 di whatsapp dan taip

RPH_nama anda_lokasi.

--> Tips
Dengan izin ALLAH, saya bimbing anda dari sudut psikologi agar dapat membantu anda dalam mengawal nafsu makan anda. Inshaa ALLAH

Untuk info kesihatan, kecergasan dan kecederaan, like laju-laju page Bahagia Jemali dan share artikel ini kepada rakan-rakan anda. Sharing is caring

~BAHAGIA JEMALI~
#YourPhysicalBeautyExpert

Tiada ulasan: