Selasa, 14 April 2015

INDUSTRI SUKAN

Alhamdulillah, Malaysia kini ke arah menjadikan sukan sebagai satu industri. Ini boleh dilihat di dalam sukan Bola Sepak, gaji pemain tempatan kini mencecah 5 angka.

Di dalam bidang kecergasan pula, kita dapat lihat ramai trainer yang menjalankan program. Berilah sokongan kepada mereka. Program-program samada latihan individu, latihan berkumpulan dan kursus-kursus yang dianjurkan menjadikan industri ini lebih maju ke hadapan.

Sokongan anda semua di dalam industri ini sangat-sangat diperlukan demi merealisasikan hasrat Menteri Belia dan Sukan kita untuk menjadikan Malaysia sebagai SUKAN SEBAGAI SATU INDUSTRI. Jadi generasi yang baru ini sekiranya mereka berminat dan mempunyai pengalaman didalam industri kecergasan, mereka juga boleh "cari makan" di dalam industri ini.

--> Tips
KADAR BAYARAN sesuatu program selalunya mengikut pengalaman dan kualifikasi seseorang. Ianya perlu untuk menjadikan industri ini lebih PROFESIONAL.

Untuk info kesihatan, kecergasan dan kecederaan, like laju-laju page Bahagia Jemali dan share artikel ini kepada rakan-rakan anda. Sharing is caring.

~BAHAGIA JEMALI~
#YourPhysicalBeautyExpert

Tiada ulasan: