Selasa, 26 Mei 2015

FITNESS CAMP for KIDS

Ramai yang bertanya mengenai faktor keselamatan FITNESS CAMP for KIDS ini dan aktiviti yang dijalankan.

Untuk pengetahuan semua, pemilik kem ini adalah Prof Madya Dr. Abdul Hafidz bin Haji Omar, Ketua Jabatan di Fakulti Sains Kesihatan dan Biomedikal Engineering, Universiti Teknologi Malaysia. Beliau seorang yang terkenal didalam bidang Sains Sukan di Malaysia ini. Beliau membina kem ini dengan tujuan untuk memberikan pendidikan luar kepada peserta keluar dari zon selesa agar dapat membina jati diri. Program ini dikendalikan oleh orang yang berpengalaman dalam bidang pendidikan terdiri daripada pensyarah, guru dan juga pelajar-pelajar UTM dan semestinya LANGKAH-LANGKAH KESELAMATAN DIUTAMAKAN.

Saya merangka program ini agar ianya dapat mencabar fizikal dan mental peserta supaya mereka dapat menguasai kemahiran menyelesaikan masalah dan juga bertindak sebagai satu kumpulan. Oleh itu, proses pendidikan sering diterapkan didalam program ini cuma bezanya pendidikan ini dijalankan diluar bilik darjah dan inilah PENDIDIKAN KEHIDUPAN YANG SEBENAR.

--> Tips
Didik anak dengan kesusahan agar mereka tahu erti SYUKUR dan BERDIKARI

Apa tunggu lagi, pastikan anak anda didedahkan dengan program pendidikan luar seperti ini dan boleh terus hubungi

>> EN BAHAGIA  +6013-7277007
>> EN FAIRUZ      +6017-7222430
>> EN SHAM        +6018-7651955

dan book tempat anda SEKARANG

Untuk info kesihatan, kecergasan dan kecederaan, like laju-laju page Bahagia Jemali dan share artikel ini kepada rakan-rakan anda. Sharing is caring.

~BAHAGIA JEMALI~

#YourPhysicalBeautyExpert
#bodynmindnconnection
#bahagiajemali
#mybodywork
#fitnesscampforkids

Tiada ulasan: