Ahad, 17 Mei 2015

FITNESS CAMP for KIDS - KELUAR DARI ZON SELESA

Proses perkembangan kanak-kanak perlu didedahkan dengan pelbagai aktiviti fizikal agar tubuh dan minda mereka berhubung dengan baik. ZON SELESA adalah dimana semuanya dilakukan oleh anak-anak kita dengan aktiviti yang sama. Kini, banyak kajian yang mendedahkan kesan buruk mengenai aktiviti "GADGET" (handphone/ipad).

Pada pendapat anda, adakah bagus selamanya kanak-kanak berada di dalam ZON SELESA?

Apabila seseorang itu meninggalkan zon selesa mereka, mod survivor akan diaktifkan. Mereka akan cuba menyesuaikan diri dengan keadaan dan kadang-kadang perkara luar biasa boleh berlaku.

PENGALAMAN SAYA
Ini berlaku kepada anak saya sendiri, tahun lepas anak saya berumur 5 tahun dan saya lepaskannya di kem sendirian bersama kawan-kawannya. Apa yang menakjubkan, dia pandai sidai tuala, kumpul baju kotor dalam plastik dan basuh pinggan sendiri. Walaupun itu perkara yang biasa pada sesetengah orang, tapi pada saya ia adalah satu perubahan POSITIF pada diri dia dan sampai sekarang pun sibuk nak basuh pinggan sendiri.

Itulah kesannya apabila seseorag meninggalkan zon selesa mereka. Ia membuatkan mereka lebih berkembang dan berpeluang menerokai kebolehan mereka yang paling dalam.

--> Tips
KEHIDUPAN SEBENAR BERMULA DI AKHIR ZON SELESA ANDA

Apa tunggu lagi, pastikan anak anda didedahkan dengan program pendidikan luar seperti ini dan boleh terus hubungi

>> EN BAHAGIA  +6013-7277007
>> EN FAIRUZ      +6017-7222430
>> EN SHAM        +6018-7651955

dan book tempat anda SEKARANG

~BAHAGIA JEMALI~
#YourPhysicalBeautyExpert
#fitnesscampforkids

Tiada ulasan: