Rabu, 29 Julai 2015

PROGRAM BARU - "KURUS CEPAT"

Tahukah anda kata-kata "MIND AND BODY CONNECTION" itu memang benar-benar wujud? Mungkin segelintir daripada anda berfikiran ianya satu kata-kata motivasi atau "mind setting"

Tapi

Sebenarnya ia lebih daripada itu. Di dalam program ini, anda mengalami satu program latihan yang LAIN DARIPADA YANG LAIN.

APA KEUNIKAN PROGRAM INI?
Otak manusia mempunyai kemampuan yang luar biasa tapi malangnya kita hanya menggunakan 12% daripadanya sahaja. Apa yang akan terjadi apabila otak anda diaktifkan lebih daripada 12%? Pernah lihat filem LUCY? Filem itu menceritakan segala-galanya apabila otak digunakan lebih dari biasa.

TAK PERLU DIET
Di dalam program ni, saya BELANJA anda 1 sesi yang dipanggil RESETTING PSYCHOLOGICAL HUNGER (RPH) dimana anda mampu mengawal nafsu makan anda dengan sendirinya TANPA paksaan kerana kegagalan sesuatu diet adalah disebabkan oleh NAFSU MAKAN. Secara tidak langsung, anda telah wujudkan "calorie deficit"

REBUT PELUANG
Peluang hanya dibuka kepada 10 orang di Johor Bahru.. Saya ulang, TERHAD kepada 10 orang sahaja, promosi sempena Hari Raya!! Jangan lepaskan peluang ini. Rasai apa yang dikatakan "The POWER of BODY n MIND CONNECTION".

Sekiranya anda berminat, boleh hubungi seperti yang tertera di poster.

Untuk info kesihatan, kecergasan dan kecederaan, like laju-laju page Bahagia Jemali dan share artikel ini kepada rakan-rakan anda. Sharing is caring.

--> Tips
Program ini berbeza dengan program PT yang lain kerana ia menggunakan kekuatan MINDA anda untuk mencapai impian anda.
ANDA ADALAH APA YANG ANDA FIKIR

~BAHAGIA JEMALI~

#5kepingkuihsehari
#YourPhysicalBeautyExpert
#bodynmindconnection
#bahagiajemali
#mybodywork

Tiada ulasan: