Isnin, 27 Julai 2015

KAWAL NAFSU MAKAN

Saya dalam proses membuat ebook mengenai RESETTING PSYCHOLOGICAL HUNGER, cuma belum sampai masa untuk diterbitkan lagi. Masih dalam proses terakhir.

Tiba-tiba, seorang klien lama whatsapp dan mengadu yang nafsu makannya semakin membuak-buak. Nak dibantu, dia tinggal jauh. So saya share draft ebook saya ni kepada beliau dan HASILNYA...

Bacalah perbualan kami di whatsapp.

PROMOSI
Khas untuk orang JOHOR BAHRU!
Ikuti program PERSONAL TRAINING bersama saya (8 sesi) dan saya beri anda SATU SESI RESETTING PSYCHOLOGICAL HUNGER secara PERCUMA!

- tak perlu berdiet
- tak perlu berlapar
- tak perlu kira kalori
- tak perlu makan produk

Promosi sah sehingga 15 Ogos 2015 (30 Syawal 1436H)

Untuk info kesihatan, kecergasan dan kecederaan, like laju-laju page Bahagia Jemali dan share artikel ini kepada rakan-rakan anda. Sharing is caring.

~BAHAGIA JEMALI~
#5kepingkuihsehari
#YourPhysicalBeautyExpert

Tiada ulasan: