Ahad, 30 Ogos 2015

TIPS MEMANDU - TAK NAK MENGANTUK

Berapa ramai yang memandu untuk balik ke kampung atau out station atau pergi bercuti?...

TOL vs JALAN DALAM
Saya tak suka ikut tol kerana Menteri cakap kalau x suka atau tak nak bayar tol, jangan ikut tol.

Jadi saya guna jalan alternatif iaitu jalan dalam. Best dan thrill. Boleh buat kita sentiasa alert dan berwaspada dengan selekoh-selekoh. Lebih-lebih lagi kalau ada kereta potong kita dalam keadaan laju.. Siap ko.. Racing pun bermula!!! Huhuhu

TIPS TAK NAK MENGANTUK
Apa yang saya buat adalah saya akan tuju tempat-tempat yang dekat dahulu.

Contoh, saya daripada JB ke KL, so saya "kejar" destinasi yang dekat contohnya Kulai. Sampai je Kulai, terus target Simpang Renggam, kemudian Ayer Hitam dan seterusnya sampai Key El.

Kalau mengantuk.juga, PIGI TIDOLAH... Huhuhu

Semoga bermanfaat dan share lah kepada rakan-rakan anda... Boleh follow IG @Bahagia Jemali. Sharing is caring..

--> Tips
Berhati-hati memandu.

~BAHAGIA JEMALI~

#YourPhysicalBeautyExpert
#bodynmindconnection
#bahagiajemali
#mybodywork
#thisishybridnation

Tiada ulasan: