Isnin, 28 September 2015

PENGALAMAN MEMBUATKAN KITA MATABLNG

Cepat masa berlalu..

Saya mula belajar SPORTS MASSAGE seawal tahun 1998. Masa tu muda sangat dan orang kurang percaya budak-budak muda macam saya ni mengurut dan saya banyak urut rakan-rakan terdekat sahaja.

Lepas tu, saya tambah ilmu selain daripada urutan.. Sehinggalah saya belajar teknik manipulasi otot dan tulang.

Kini pandangan saya lebih besar dan luas. Sebagai seorang jurulatih dan juruterapi, saya dapat kaitkan faktor yang mengundang kecederaan dari sudut aktiviti harian yang dijalankan.

Apa yang boleh saya katakan, SEIMBANG dalam melakukan segala aktiviti anda.

Mahu jadi APA?..
Mahu jadi HANTU..
Mahu jadi BUAYA?...

--> Tips
KESEDERHANAAN adalah lebih baik.

Banyak lagi tips yang disampaikan di Instagram @BAHAGIA JEMALI.

~BAHAGIA JEMALI~

#YourPhysicalBeautyExpert
#bodynmindconnection
#bahagiajemali
#mybodywork

Tiada ulasan: