Selasa, 15 September 2015

MOTIF PERTANDINGAN SELFIE & LIKE

Ramai tertanya-tanya.. Adakah masalah postur ni boleh diperbetulkan kembali ke?

Ianya bergantung kepada tahap kritikal keadaan postur anda. Kalau masih baru-baru, inshaa ALLAH dapat dibantu tapi kalau dah diri pun senget sehingga jalan pun dah tidak normal, anda perlu rujuk kepada doktor.

TAWARAN
Mengapa saya menganjurkan pertandingan SELFIE&LIKE untuk program #fitnesscampforkids.

Ini kerana saya ingin memberikan pendedahan kepada masyarakat bahawa ada teknik rawatan manipulasi otot yang dapat membantu postur anda.

DAN

Sebab itulah hadiah yang ditawarkan bukanlah WANG TUNAI kerana kalau saya berikan anda wang tunai, saya percaya anda akan semakin senget berbelanja.. hehehe

Jadi saya tawarkan hadiah RAWATAN PERCUMA kepada anda.

Sekiranya anda rasakan anda mempunyai masalah Postur dan ingin mendapatkan rawatan secara percuma, anda hanya perlu sertai pertandingan ini dan masuk adalah PERCUMA!!!

Iklan ini khas untuk orang JOHOR sahaja kerana rawatan akan dijalankan ditempat saya. Jangan lepaskan peluang ini. Jom SELPIAQ SAMPAI LEBAM...

Banyak lagi tips yang disampaikan di Instagram @BAHAGIA JEMALI.

~BAHAGIA JEMALI~

#YourPhysicalBeautyExpert
#bodynmindconnection

Tiada ulasan: