Khamis, 26 Februari 2015

SIT UP SAMPAI KURUS

Hari ni ramai orang dah "celik" tentang senaman TAPI masih ada lagi yang "buat-buat celik" (kira macam pandailah)

Satu senario didalam gim
"Eh bang, saya tengok abang ni hensemlah..macam Shah Rukh Khan (SRK). Macam mana eh nak perut slim macam abang" tanya seorang mangsa kepada otai di satu gim di Ulu Kinta.
"Err.. memang bukan awak je yang cakap saya macam SRK, SRK pun sendiri cakap saya macam dia. (Jawab dengan nada berlagak nak mampos!!). Sebenarnya nak slim macam saya ni kena banyak buat sit up dik"
Mangsa bertanya lagi "Wah!! Sit Up eh.. bape banyak kali bang nak kena buat?"
"Hmm..kita buat jangan kira dik, buat je sampai ko x larat" balas otai tu.

So perbualan seperti ni (kecuali SRK tu auta bukan fakta) sering kali kita dengar. Jadi dengan ini saya bawakan satu pendedahan EDISI KHAS mengenai SIT UP vs CRUNCHES.. Tunggu sebanyak 3 episod pada minggu depan (tengah cari bahan lagi sebenarnya ni..hehe)

Untuk info kesihatan, kecergasan dan kecederaan like laju-laju Bahagia Jamali dan share kepada rakan-rakan anda untuk pengetahuan mereka.

~BAHAGIA JEMALI~
#YourPhysicalBeautyExpert

Tiada ulasan: